Dane kontaktowe:
Telefon: +48 604 99 86 22
e-mail:

Regulamin i Polityka Prywatności

Regulamin i Polityka Prywatności

Polityka prywatności i dane osobowe
W czasie korzystania z serwisu internetowego możesz zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza lub w inny sposób. Dane, o które będziesz proszony, to w większości przypadków imię i adres e-mail.

Korzystanie z serwisu wymaga przetwarzania danych osobowych klienta w zakresie: imienia i nazwiska, nr telefonu oraz adresu e-mail. Dane będą przetwarzane przez DynaSoft Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Michał Borychowski w zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy. Dane transakcyjne, w tym dane osobowe, mogą zostać przekazane na rzecz Dotpay z siedzibą ul. Wielicka 28b, 30-552 Kraków, województwo małopolskie, NIP 6342661860, numer REGON 240770255 i KRS 0000700791 w zakresie niezbędnym do obsługi płatności za zamówienie. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Udostępnienie danych jest dobrowolne, a jednocześnie konieczne do korzystania z serwisu.

W przypadku formularzy płatności będziesz proszony o podanie pełnych danych osobowych. Wymagamy tylko tych danych, które są niezbędne do działania serwisu. Niepodanie wymaganych danych zablokuje czynność, którą te dane dotyczyły. Apartament Kolonialny nie sprzedaje i nie udostępnia osobom trzecim danych personalnych czy adresowych swoich klientów czy użytkowników strony.

Pliki cookies (ciasteczka)
Niektóre obszary serwisów należących do DynaSoft PUH mogą wykorzystywać cookies, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do komputera internauty identyfikujące go w sposób potrzebny do uproszczenia lub realizacji danej operacji. Cookies są nieszkodliwe ani dla komputera ani dla jego użytkownika i jego danych. Warunkiem działania cookies jest ich akceptacja przez przeglądarkę i nie usuwanie ich z dysku.

Warunki rezerwacji apartamentu
  • Ceny za pobyt w apartamencie ustalane są indywidualnie w zależności od pory roku.
  • Ceny podane na stronie są cenami brutto wyrażonymi w PLN.
  • Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości pobytu; brak wpłaty w ustalonym terminie powoduje anulację rezerwacji.
  • W przypadku anulowania rezerwacji na 14 dni przed przyjazdem cała kwota pozostaje bezzwrotna.
  • W przypadku anulowania rezerwacji między 14 a 30 dniem przed przyjazdem zaliczka pozostaje bezzwrotna.
  • W przypadku anulowania rezerwacji na dłużej niż 30 dni przed przyjazdem cała kwota pozostaje zwrócona przelewem, w ciągu 7 dni.
  • W przypadku niepojawienia się Gościa w obiekcie obiekt obciąży Gościa opłatą w wysokości 30 procent opłaty za cały pobyt.
  • Doba rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu (w szczególnych przypadkach istnieje możliwość dopasowania godzin).
  • Cena najmu obejmuje pełne umeblowanie wraz z kompletem pościeli i ręczników oraz wyposażeniem aneksu kuchennego.
  • Goście odpowiadają materialnie za powierzone mienie.
  • Klienci sami sprzątają apartament w trakcie pobytu.
  • W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów, wyrobów tytoniowych i innych używek. W przypadku wyczucia zapachu wyżej wymienionych, Gospodarz obciąży gościa kwotą w wysokości 500 zł za wywabianie zapachu.
  • Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeżeli liczba osób okaże się większa niż podana przy rezerwacji Gość zobowiązuje się zapłacić karę umowną w wysokości 200 zł za każdą dodatkową osobę za dobę. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w apartamencie, Gospodarz może odmówić wydania kluczy.
  • Przebywanie w apartamencie zwierząt jest niedozwolone. Złamanie tego zakazu skutkuje karą pieniężną w wysokości 300 zł za każdą zarezerwowaną przez Gościa dobę.

Zaliczkę można wpłacić przelewem na przekazany e-mailem numer konta lub dokonać płatności kartą kredytową. Płatności są obsługiwane przez spółkę Dotpay z siedzibą ul. Wielicka 28b, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, numer REGON 240770255 i KRS 0000700791. Ceny podane na stronie zawierają podatek VAT.

Apartament prowadzony jest przez DynaSoft Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Michał Borychowski, z siedzibą przy ul. Kazury 4 / 26, 02-795 Warszawa, NIP: 714-112-73-67, Regon: 017444152.

Osoba, której dane osobowe dotyczą, ma
  • Prawo dostępu (art. 15 RODO), tj. żądania od Administratora informacji o przetwarzaniu jej danych osobowych, tj. potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe osoby, której one dotyczą. Jeżeli dane o osobie są przetwarzane, jest ona uprawniona do uzyskania dostępu do nich, uzyskania ich kopii oraz do uzyskania następujących informacji: o celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane zostały lub zostaną ujawnione, o okresie przechowywania danych lub o kryteriach ich ustalania, o przysługujących osobie prawach związanych z przetwarzaniem jego danych osobowych, o możliwości wniesienia skargi do organu nadzoru, o źródle pozyskania danych osobowych, jeżeli nie zostały pozyskane bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą oraz o profilowaniu i zautomatyzowanym przetwarzaniu decyzji;
  • Prawo do sprostowania (art. 16 RODO), tj. jeżeli osoba uzyska informację o tym, że jej dane osobowe przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe, nieaktualne lub niekompletne, ma ona prawo żądać ich niezwłocznego sprostowania lub uzupełnienia;
  • Prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO) czyli może żądać usunięcia swoich danych osobowych, przy czym jeżeli osoba wyraziła zgodę na przetwarzanie danych osobowych, żądanie usunięcia odniesie taki sam skutek jak cofnięcie zgody;
  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO) czyli zażądanie zaprzestania ich przetwarzania za wyjątkiem ich przechowywania, w sytuacjach, gdy: a. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych; b. osoba, której dane dotyczą, kwestionuje zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przez Administratora; c. Administrator nie potrzebuje już tych danych, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony jego roszczeń; d. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania i sprzeciw ten został uznany przez Administratora;
  • Prawo przeniesienia danych (art. 20 RODO) co oznacza prawo do otrzymania udostępnionych Administratorowi danych osobowych w usystematyzowanym formacie, powszechnego użytku, nadającym się do odczytu przez określone urządzenie, aby mógł on zostać przekazany bezpośrednio do innego podmiotu, pod warunkiem, że jest to możliwe z punktu widzenia technicznego;
  • Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO) co oznacza prawo wniesienia przez osobę, której dane dotyczą sprzeciwu wobec wykorzystania jej danych osobowych na cele związane z marketingiem bezpośrednim produktów i usług, jak również innych realizowanych przez Administratora działań marketingowych wysyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej lub sms). Sprzeciw nie skutkuje usunięciem danym, a jedynie zaprzestaniem ich wykorzystywania przez Administratora w celach marketingowych;
  • Prawo do cofnięcia zgody co oznacza, że w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia udzielonych zgód na poszczególne cele przetwarzania, w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, realizowanego do czasu wycofania zgody;
  • Prawo do złożenia skargi do właściwego organu nadzorczego. Jeżeli osoba, której dane dotyczą uważa, że przetwarzane są dane nielegalnie, ma prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego: Urząd Ochrony Danych Osobowych Stawki 2, 00-193 Warszawa tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01 kancelaria@uodo.gov.pl;
Reklamacje
  • W razie zaistnienia nieprawidłowości Gość ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres email podany w stopce.
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania. Gość zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą e–mailową o sposobie jej rozpatrzenia.
;